17.8 C
Lloret de Mar

Els D-Covers donen el tret de sortida al cicle Fenals de Música

El concert, que versiona èxits des dels anys '50 fins ara, és aquest dijous (a les 22h) a la platja de Fenals.

La banda de versions D-Covers
La banda de versions D-Covers

Darreres Notícies

Avui es dona el tret de sortida al cicle ‘Fenals de Música’, amb els D-Covers. Un grup català de pop-rock, format l’any 2006 a Malgrat de Mar i amb més de 15 anys d’experiència sobre l’escenari.

servicios profesionales jimenez

Com el nom indica, versionen tot tipus de música: des dels clàssics dels ’50, 60’s i 70’s als hits del 80 i 90’s així com èxits actuals.

Els D-Covers està format per músics: Albert Arnau ”Neirak”, Carles Arnau, Pol Nieto i David Peña. Toquen la guitarra, el baix i la bateria, a més de cantar amb diferents registres.

Un d’ells, Carles Arnau, anuncia que oferiran “versions de pop-rock nacional i internacional en català, també els 80 Latin, estem encantadíssims i amb moltes ganes de poder participar, espero que ho gaudiu molt”.

L’espectacle és gratuït, com tot el cicle ‘Fenals de Música’, i comença a les 22h a la platja de Fenals.

spot_img

El + Vist