ERC vol que l’Ajuntament condemni la política espanyola respecte als refugiats

La formació ha presentat una esmena a la moció d'ICV - EUiA, que es debatrà al ple d'aquesta tarda.

Refugiats de Síria

Jordi Orobitg
ERC vol que l’Ajuntament condemni la política espanyola respecte als refugiats

00:00



ERC vol que la l’Ajuntament condemni la política de la UE, tal com demana ICV – EUiA a la moció que es debatrà al ple d’avui, però que també es condemni la política de l’Estat espanyol. En aquest sentit, els republicans han presentat una esmena a la moció dels ecosocialistes. Ho ha explicat el portaveu d’ERC – Avancem, Jordi Orobitg.

A més, l’esmena també exigeix a l’Estat que permeti a Catalunya acollir refugiats. Recordem que la moció d’ICV – EUiA vol reiterar l’oferiment de Lloret com a ciutat acollidora de refugiats, a banda de retirar la bandera europea dels edificis municipals.

El ple començarà a les sis de la tarda i es podrà seguir en directe a través de Nova Ràdio Lloret.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.