25 C
Blanes

Esteve Molero i Vela Llatina tanquen la temporada del Casinet amb un concert de jazz

Cada any l'entitat organitza un concert de jazz al passeig Verdaguer, obert a tothom. La cita és avui, a les 22 hores.

Esteve Molero i Vela Llatina
Esteve Molero i Vela Llatina
Joan Domènech

El Club Marina Casinet tanca la temporada aquesta nit amb un concert de jazz. L’entitat ha convidat Esteve Molero i l’agrupació Vela Llatina.

El president de l’entitat, Joan Domènech, ha explicat que Molero està vinculat a Lloret, ja que el seu pare tenia molt de vincle amb el municipi, i el músic tenia moltes ganes de venir a actuar. A més, Domènech creu que el concert pot ser molt interessant perquè barreja sons catalans i cubans.

A banda de gaudir de les peces, l’espectacle també comptarà amb explicacions sobre l’estil musical que es portarà a l’escenari.

Segons Joan Domènech, amb aquesta activitat tanquen una bona temporada del Club Marina Casinet. A més, els socis de l’entitat sempre aprofiten aquest concert per fer una última trobada abans de les vacances d’estiu.

Així doncs, el concert començarà a les deu de la nit al passeig Verdaguer i està obert a tothom. Però, a més, qui ho vulgui podrà gaudir-lo mentre sopa a la terrassa de l’hotel Marsol, a partir de dos quarts de deu, amb un menú de 35 euros.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.