25 C
Blanes

Fermí Reixach: “LA VALLA és una sèrie de gran impacte, que anticipa coses d’ara”

Un dels intèrprets de LA VALLA és l’actor lloretenc Fermí Reixach, que als 74 anys d’edat no para de treballar.

Fermí Reixach, en primer terme, a la sèrie LA VALLA.
Fermí Reixach, en primer terme, a la sèrie LA VALLA.
Fermí Reixach

LA VALLA, estrenada aquest mes de setembre a Netflix, és una de les sèries més vistes a la plataforma. Un dels intèrprets és l’actor lloretenc Fermí Reixach, que als 74 anys d’edat no para de treballar. Aquests dies també el podem veure a l’anunci de la Loteria de Nadal.

LA VALLA és una sèrie sobre un futur distòpic. Ens situa a Espanya, a l’any 2045. La tercera guerra mundial, una catàstrofe mediambiental i una terrible epidèmia de la qual es busca la vacuna han provocat que el país estigui governat per una dictadura. L’absència de llibertats es justifica amb l’excursa d’assegurar la supervivència dels ciutadans.

serie la valla general la valla
Imatge promocional de la sèrie LA VALLA.

Però, com sempre, hi ha classes. Madrid, totalment devastada, ha quedat dividida en dos sectors: el dels privilegiats i la resta, on hi falten aliments, aigua i llibertat. L’únic que separa aquests dos móns és la tanca que dóna nom a la sèrie.

Creada per Daniel Écija, LA VALLA està protagonitzada per Unax Ugalde, Oliva i Angela Molina, Abel Folk, i en un paper més secundari, Fermí Reixach. El lloretenc exposa que “és una sèrie de gran impacte, que anticipa coses que passen ara”.

Si bé la sèrie s’ha estrenat fa un parell de mesos a Netlix, LA VALLA es va poder veure per primer cop a principis de gener a Atresplayer Premium. És a dir, abans de l’esclat del coronavirus. La ficció posa sobre la taula un seguit de situacions que els guionistes mai haurien pensat que podrien assemblar-se tant a la pandèmia real d’aquest 2020.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.