‘Gente que conocemos en vacaciones’ és una comèdia romàntica que acaba d’estrenar Netflix i que es troba entre les pel·lícules més vistes de la plataforma.
Es tracta d’un film rodat en part a Lloret de Mar. En concret a la cala de Sa Boadella, on tenen lloc totes les escenes de platja. També hi surt la casa que hi ha als jardins de Santa Clotilde. Les gravacions van tenir lloc al 2024 i l’equip es va allotjar a l’hotel Rigat.
El que es veu a ‘Gente que conocemos en vacaciones’ són imatges idíl·liques de postal. Tot plegat genera un impacte positiu en Lloret de Mar i li aporta posicionament com a seu de rodatges de primer ordre. Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, es mostra «contenta perquè la pel·lícula té repercussió entre gent que no té vincle amb Lloret, tot es veu preciós”.
La pel·lícula retrata la relació de dos amics al llarg dels anys, amb els viatges que fan plegats. La Poppy és un esperit lliure i a l’Alex li agrada planificar-ho tot. Després de moltes vacances junts, aquests amics tan diferents es pregunten si podrien ser la parella perfecta.
‘Gente que conocemos en vacaciones’ ha estat rodada a Lloret de Mar, en una masia de Llagostera, a Barcelona -que representen indrets d’arreu del món- i també a Nova Orleans, als Estats Units.
