El grup Renacer, de pares que han perdut un fill, fa una trobada a Lloret

Aquest cap de setmana, més d'un centenar de persones participaran a la trobada, que constarà de tallers, xerrades i una visita als jardins de Santa Clotilde.

Juana Faro i Carlos Maeso

Juana Faro i Carlos Maeso
El grup Renacer, de pares que han perdut un fill, fa una trobada a Lloret

00:00



Més d’un centenar de persones que lluiten per tirar endavant després de la mort del seu fill participaran en una trobada aquest cap de setmana a Lloret. L’organitza Renacer, una associació sense ànim de lucre on s’apleguen persones que passen pel tràngol d’haver perdut un fill o filla i que comparteixen l’experiència per intentar superar el dol. La lloretenca Juana Faro és una de les membres de Renacer i reconeix que una cosa així de greu mai no se supera, però sí que ajuda molt a tirar endavant conèixer altres persones que passen pel mateix.

A Lloret hi ha un grup que es troba de manera esporàdica i també n’hi ha un a Girona que es reuneix cada quinze dies. A més, cada any s’organitza una trobada d’àmbit estatal, que aquest cop es farà a l’hotel Evenia de Lloret.

Des de demà divendres a la tarda fins diumenge al matí, es faran una sèrie de tallers i xerrades per tractar diverses qüestions, com ara si és convenient utilitzar la paraula superar per parlar de la mort d’un fill, com afecta això a les relacions socials o bé com es pot acomiadar un fill.

Els interessats en conèixer Renacer poden contactar-hi a través del correu electrònic renacerlloret@yahoo.es, o bé assistir a alguna de les activitat que faran al llarg del cap de setmana a Lloret. La trobada arriba a la dotzena edició i inclourà una visita als jardins de Santa Clotilde.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.