La Policia Local ha intervingut fins a 21 patinets elèctrics (vehicles de mobilitat personal) en un operatiu especial a l’entorn de l’institut Sant Quirze, al barri de Puigventós. D’aquests, només dos tenien tots els papers en regla i els altres 19 han rebut una multa, que oscil·la dels 100 als 400 euros.
Des de la direcció de l’institut s’havia avisat la Policia Local de la conducció negligent de molts alumnes en sortir del centre i la perillositat que comportava, especialment quan coincidia amb la sortida dels alumnes de l’escola Joan Domènech. En un primer moment, la Policia Local va muntar punts estàtics a la porta del centre, però veient que els adolescents continuaven amb actituds incíviques i desobeïen els agents, van ser més contundents.
Aleshores és quan es van detectar els 19 patinets sense certificat, assegurança o la documentació necessària per poder circular. En els següents dies, s’han anat retornant el que han presentat la documentació pertinent i la resta segueixen intervinguts a les dependències policials.
