Ja han començat les obres de millora del pàrquing de Can Xardó

Es preveu que estigui enllestit abans de Setmana Santa, igual que altres treballs que han començat o començaran en breu.

Pàrquing de Can Xardó

Joan Bernat
Ja han començat les obres de millora del pàrquing de Can Xardó

00:00



Aquesta setmana han començat les obres de millora de l’aparcament de Can Xardó. Tenen un cost que supera els 200.000 euros i s’han iniciat aquest dilluns, després de les festes de Nadal, per evitar molèsties als veïns.

Segons fonts municipals, els treballs es faran mantenint una part de l’aparcament obert per tal que els veïns el puguin utilitzar, excepte en moments puntuals. El regidor d’Urbanisme, Joan Bernat, assenyala que seguirà sent un pàrquing gratuït.

L’Ajuntament preveu tenir asfaltat l’aparcament de Can Xardó, al costat del CAP del carrer Girona, abans de la Setmana Santa.

Les obres de millora consisteixen en pavimentar la totalitat del pàrquing, de 7.000 metres quadrats, a més de millorar la circulació de vehicles invertint el sentit actual. També augmentarà la il·luminació i el sistema de recollida d’aigües pluvials, es limitarà clarament a on i a on no es pot aparcar i es milloraran els accessos de vianants.

L’aparcament gratuït de Can Xardó, amb 140 places, es troba ubicat entre el CAP del carrer Girona i la masia de Can Saragossa. S’hi accedeix en vehicle pel carrer Puig de Castellet, i també disposa d’una sortida a l’avinguda Vila de Blanes.

L’Ajuntament també ha iniciat altres obres amb previsió de tenir-les acabades abans de Setmana Santa. Fa dos dies va començar la renovació de la xarxa d’aigua i clavegueram del carrer Llimones, per 45.000 euros, que durarà cinc setmanes. I també ha començat l’ampliació de la vorera del carrer Barcelona, que fins ara no era accessible, tot i que era molt utilitzada per gent amb cotxets en ser una zona propera a una llar d’infants.

De cara a la setmana vinent és previst que comencin les obres de l’entorn de la nova caserna de la policia local. I en breu s’iniciaran també els treballs a l’aparcament per als abonats de la piscina.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.