25 C
Blanes

‘Jazz and Food’ combinarà música i ‘montaditos’, aquest dissabte al teatre municipal

El concert-sopar d'aquest dissabte començarà a les nou de la nit. El preu seran 8 euros, que inclouen tres montaditos.

Cartell
Cartell
Albert Robert

Jazz and Food és la nova proposta del teatre de Lloret. Es durà a terme aquest dissabte al vespre i consistirà en oferir un concert de jazz acompanyat d’un tastet de montaditos. El regidor de Cultura, Albert Robert, ha explicat que amagaran la part de baix de la grada per fer l’escenari més gros i posaran cadires i taules amb espelmes, al costat d’una barra, i allà mateix es farà també el concert.

La música, d’estil jazz, l’aportaran els Why Not, un grup format per quatre músics de Lloret i Blanes, liderat per Harry Sparnay. I els montaditos els prepararà en Quim Llorens, del bar del Teatre.

L’activitat s’aprofitarà per presentar, a la mitja part, la programació musical d’estiu a Lloret, a càrrec dels Amics de la Música, l’Obreria de Santa Cristina, la Biblioteca i els sardanistes.

El concert-sopar d’aquest dissabte començarà a les nou de la nit. El preu seran 8 euros, que inclouen tres montaditos.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.