Junts inicia una campanya per posar en valor equipaments d’etapes anteriors

Des de la Casa de la Cultura fins a la caserna de la policia, passant pel Teatre municipal o la Piscina de mides olímpiques.

La primera assemblea de la campanya 'Despertem Lloret' de Junts.

Junts per Catalunya a Lloret de Mar ha iniciat una campanya per posar en valor els equipaments construïts en etapes al 2015, des de la Casa de la Cultura fins a la caserna de la policia, passant pel teatre municipal o la piscina de mides olímpiques.

Aquesta iniciativa, anomenada ‘Despertem Lloret’, posa de relleu que són instal·lacions «necessàries» per a un municipi que en pocs anys va doblar el nombre d’habitants. El candidat de Junts, Jordi Martínez, assenyala que “és una feina que no ha acabat” i afegeix que “tenim un deute amb els infants i joves, per les ràtios a les aules, i amb la gent gran, amb qui no s’ha avançat amb la residència o els pisos tutelats”.

La campanya, que recull l’opinió dels veïns de Lloret sobre diferents equipaments, ha començat aquesta setmana.

La gestió de la futura residència de gent gran divideix els grups municipals

L'oposició es mostra crítica en el fet que s'hagi trigat tant temps a escollir l'empresa que gestionarà el servei.

El ple extraordinari, marcat per la protesta dels treballadors de l’Ajuntament, aprova la moció de l’oposició

La proposta inclou la reprovació de l'alcalde Lamelas com a "màxim responsable d'aquesta deriva".

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.