La confraria de Sant Elm organitza aquest diumenge, 1 de gener, un concert d’Any Nou a la capella dels Sants Metges, amb un repertori clàssic, a més de cançons internacionals i populars catalanes.

El president de la confraria, Ignasi Riera, explica que la voluntat és consolidar l’activitat i convida els veïns a assistir-hi.

El concert comptarà amb les lloretenques Silvia Castillo, a l’orgue, i Conxa Alferez, com a rapsoda. Les acompanyaran al violí Natalia Ursataia i la mezzosoprano Titón Frauca, qui destaca el repertori variat de l’actuació.
El concert d’any nou, amb clàssics com Vivaldi, Bach o Haendel, arriba aquest diumenge, 1 de gener, a les 6 de la tarda, a la capella dels Sants Metges. L’entrada funciona amb el sistema de taquilla inversa, en què el públic paga la voluntat en acabar.