El guitarrista lloretenc Josep Soto oferirà un concert aquest dissabte, en el teatre, acompanyat de la cantant d’òpera Tamara Alexeeva. El repertori és ben conegut i compta amb arranjaments fets especialment per a l’ocasió.
El mateix Josep Soto explica que serà “un concert íntim, dedicat a la lírica i al bel canto, que abarca estils i gèneres de tot tipus, des de compositors russos a espanyols i obres cèlebres de l’òpera”.
Si la guitarra de Josep Soto posa la música, la veu va a càrrec d’una cantant soprano destacada: Tamara Alexeeva, “amb una veu d’alt nivell, ha treballat en els principals teatres del món, ha fet gires per tots els continents i té un bagatge professional molt gran”.
El guitarrista i la cantant es van conèixer en l’escola de música «Sis cordes» i van decidir engegar un projecte comú. Un espectacle amb una interpretació molt personal que arriba a Lloret aquest dissabte, 15 de març. Serà a partir de les 9 de la nit, en el teatre municipal. L’entrada val 8 euros.
