La Juve Lloret guanya el Cristinenc (2-0) en un partit clau

El Club de Futbol Lloret “B” va caure derrotat al camp del Sils, per un marcador de 4-2.

La Juve, en una jugada de la temporada anterior.

En la Tercera Catalana de futbol, la Juve Lloret va guanyar en un partit clau en les seves aspiracions per pujar de categoria. L’equip d’Alessandro Sheshi va superar el Cristinenc, un rival directe, per un marcador de 2-0.

Els dos gols van arribar en el segon temps. En el minut 46, Agustín Sánchez va obrir el marcador, mentre que Armin Majanovic va fer el definitiu 2-0 en el minut 79. Amb aquest triomf, la Juve avança al segon lloc de la classificació, amb 63 punts, tot i que es manté a 4 de distància del líder, el Calonge.

Diego Zambrana, jugador del Lloret B, en un partit anterior
Diego Zambrana, jugador del Lloret B, en un partit anterior

En la mateixa categoria, el Club de Futbol Lloret “B” va caure derrotat al camp del Sils, per un marcador de 4-2, en un partit marcat per les baixes que presentava el conjunt lloretenc.

Els homes d’Iban Elías van fer un bon partit tot i haver de competir amb diversos jugadors d’etapa juvenil, a causa de les múltiples baixes per lesió. Els golejadors del partit van ser Diego Zambrana i Miquel Solé, però l’equip no va poder tornar amb cap punt i acaba la jornada tretzè, amb 30 punts.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.