La lloretenca Roberta Archibald, portera a la Queens League

És la 1a edició de la versió femenina de la Kings League, en què Archibald jugarà amb el Rayo de Barcelona.

El Rayo de Barcelona de la Queens League, amb la lloretenca al centre de la fila del darrere.
Roberta Archibald
La lloretenca Roberta Archibald, portera a la Queens League
00:00

La lloretenca Roberta Archibald és una de les jugadores escollides per disputar la primera edició de la Queens League, la versió femenina de la Kings League. Jugarà amb el Rayo de Barceona, que presideix l’streamer Spursito.

Aquesta nova lliga femenina vol seguir les passes de la Kings League, una lliga esportiva de futbol 7 creada per Gerard Piqué, exjugador del Futbol Club Barcelona. El seu format és novedós, a causa de l’espectacle que envolten els partits que es disputen, amb canvis de normes constants.

queens 2

Roberta Archibald, que fa de portera, valora aquesta oportunitat de manera molt positiva. Es va presentar enviant un vídeo i després va ser seleccionada en l’anomenat “draft”. Explica que “tinc moltes ganes de participar-hi, quan va sortir l’opció no m’ho vaig pensar, però no imaginava pas que acabaria entrant”.

Roberta Archibald va començar jugant al Club Unió Futbol Sala Lloret. Després de passar pel Blanes i l’Espanyol, va tornar a casa, per jugar en l’equip femení del Club de Futbol Lloret, que competia en la Segona Divisió Nacional. Els últims equips en els què ha jugat han estat l’Estartit i el Pontenc.

Ara, la lloretenca inicia una nova etapa en la Queens League. Sobre aquesta lliga de futbol, considera que és “molt atractiva i interessant, hi ha instagrames i streamers involucrats que també pot atraure un altre tipus d’audiència”.

Aquestes setmanes, s’entrena amb les seves companyes del Rayo de Barcelona. El debut, en la primera jornada de lliga, serà el 6 de maig. Hi haurà partits cada dissabte fins al juliol, en què es disputaran els playoff i la Final Four. 

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.