La Night Trail afegeix la distància de 21 km

La nova proposta, adreçada a corredors experimentats, s'afegeix a les habituals de 7 i 16 km.

Arribada a la platja, de la Night Trail.
Tito Pueyo
La Night Trail afegeix la distància de 21 km
00:00

Ja s’han obert les inscripcions per participar en la sisena edició de la Night Trail de Lloret, que se celebrarà el 2 de juliol i que arriba amb una novetat destacada.

La prova esportiva amplia les seves distàncies a tres, incorporant-ne una de 21 quilòmetres, adreçada a persones amb experiència i bona forma física.

S’afegeix a les ja habituals de 7 quilòmetres, apta per a tothom i que es pot fer també caminant, i a la de 16 quilòmetres, que és una mica més exigent.

Tito Pueyo, un dels responsables de l’empresa organitzadora, Wefeel Events, assenyala que l’ampliació del recorregut a una tercera distància «l’agafem amb moltes ganes».

La Night Trail tornarà a proposar una «gran experiència» per a tots els participants, que podran gaudir d’un recorregut amb vistes privilegiades i amb una arribada «espectacular» a la platja. En aquesta edició, a més, tots els corredors tindran medalla.

La sisena Night Trail arribarà el 2 de juliol. Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer a través del web de la cursa: www.nighttraillloret.com. El preu dels dorsals va dels 24 al 32 euros, en funció de la distància.

Daniela Guillén pot fer història aquest cap de setmana al Mundial de Motocròs femení

La lloretenca afronta l'última prova com a líder i, si guanya, serà la primera pilot espanyola en aconseguir-ho.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.