La plataforma Aturem la C-32 organitza una neteja del bosc aquest dissabte al matí. Explica que arran de les visites guiades del patrimoni modernista fetes a la zona, han pogut detectar les moltes deixalles que s’hi aboquen, i el volum elevat de brossa, com papers, llaunes i ampolles, que es troba per exemple al voltant del monument de l’Àngel.

Una membre de la plataforma, Susana Garcia, destaca que l’objectiu principal és “conscienciar a la gent de la importància de mantenir net l’entorn i ensenyar el patrimoni natural”. Des de la plataforma Aturem la C-32 consideren que la població no està ben informada de la importància que té la natura. A més, lamenten “que no es posi en valor el patrimoni natural” que hi ha a la zona on assenyalen que hi conviuen animals protegits.

La sortida és oberta a tothom. Començarà aquest dissabte a les 9h des del monument de l’Àngel. Es demana a les persones que vulguin col·laborar amb la plataforma que portin guants, bosses, caixes i sacs per recollir la brossa.