La representació de la llegenda del traginer serà especial, aquest diumenge

Ho ha assegurat el president de l'associació de veïns de les Alegries. La festa començarà a les deu i s'allargarà tot el matí.

Els actors d'aquest any

Josep Carreras
La representació de la llegenda del traginer serà especial, aquest diumenge

00:00



La Festa del Traginer arriba aquest diumenge a l’ermita de les Alegries. Com cada any, l’associació de veïns organitza una sèrie d’activitats. La principal, tal com ha recordat el president de l’entitat, Josep Carreras, serà la representació de la llegenda del traginer, que aquest any anirà a càrrec de Carme Rodríguez i Marc Bertran; i Carreras assegura que serà especial.

La llegenda explica la història d’un traginer que va veure com se celebrava una missa a les Alegries, quan feia anys que l’ermita estava tancada. El final de la llegenda es donarà a conèixer diumenge. La festa començarà a les deu amb la xocolatada popular, que s’allargarà tot el matí. Tot seguit, hi haurà una audició de sardanes amb la cobla Santa Maria de Blanes, jocs infantils, la missa amb el cor Alba de Prima, la representació de la llegenda i, per acabar, el sorteig dels lots amb productes de la terra.

Per pujar i baixar de les Alegries, com és habitual, l’empresa Mas Segalés oferirà servei d’autobús gratuït.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.