La generació nascuda el 1976 de Lloret de Mar celebra els 50 anys amb un gran sopar de retrobament

La festa s'ha previst el 6 de juny a l’hotel L’Azure, amb diferents sorpreses.

Marina Gimbernat
La generació nascuda el 1976 de Lloret de Mar celebra els 50 anys amb un gran sopar de retrobament
00:00

S’acosta una festa molt especial per a tota una generació de lloretencs: els nascuts el 1976 que aquest any arriben als 50 i ho celebraran plegats amb un sopar a l’hotel l’Azure. La cita, prevista per al 6 de juny, compta amb unes 80 persones apuntades i es preveu com una vetllada carregada d’emocions, records compartits i retrobaments amb antics companys d’escola i de vida.

Una de les organitzadores, Marina Gimbernat, explica que «si ve tothom, es perd l’essència, és per a la generació que fa 50 anys i que són de Lloret o tenen vincles amb la vila, com haver-hi estudiat».

Fer 50 anys no és un aniversari qualsevol. És arribar al mig segle de vida. Per això, s’organitza aquesta celebració de tota una generació que ja acumula força experiència i «trobar-te amb aquelles persones que fa tants anys que no veus, d’això tracta aquesta nit».

El sopar del 6 de juny inclou un menú elaborat per a l’ocasió, sorpreses i fi de festa al Gotham. Encara hi ha places disponibles, que es poden reservar a través del compte d’Instagram @marinagimbernat.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.

Aquest cap de setmana dormirem una hora més: arriba el canvi d’hora d’hivern

La matinada del 25 d’octubre, a les tres tornaran a ser les dues. El canvi ens permetrà guanyar una hora de son, però també farà que es faci fosc més aviat.

Entra en vigor la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat

Els objectius principals són reduir la burocràcia, ampliar drets i reforçar el finançament públic.