25 C
Blanes

La sostenibilitat ha de ser creïble, però no ha de ser el primer benefici per al client

Són algunes de les premisses que ha defensat Xavier Font, de la Universitat de Surrey, Anglaterra, en una jornada feta aquest dimecres a Lloret.

La jornada d'aquest dimecres
La jornada d'aquest dimecres
Xavier Font

Com millorar la competitivitat de les empreses, especialment del sector del turisme, a través del màrqueting, fent valer dos conceptes fonamentals, com són la sostenibilitat i l’autenticitat.

Aquesta ha estat la premissa d’una jornada feta aquest dimecres a Lloret de Mar, amb una 60a de professionals. La sessió, organitzada pel Patronat de Turisme Costa Brava-Girona i Lloret Turisme, ha anat a càrrec d’un ponent d’alt nivell.

Es tracta de Xavier Font, de la Universitat de Surrey, Anglaterra, qui ha donat claus de millora per a les empreses. Segons el ponent, un dels reptes és fer creïble el concepte de la sostenibilitat en tot tipus d’empreses i alerta que la sostenibilitat no ha de ser mai el primer benefici per al client.

Pel que fa a Lloret, tot i ser una destinació de primer ordre, amb milions de visitants i molts hotels, té la seva autenticitat. Un exemple són les moltes activitats que s’hi poden fer per gaudir del patrimoni natural i cultural del destí.

Xavier Font proposa a les empreses ser creatives per vendre les activitats als clients, perquè les gaudeixin, i que de pas aquestes activitats siguin sostenibles.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.