L’Ajuntament crea nous cursos d’idiomes donada la demanda dels alumnes

D’altra banda, els centres cívics han fet balanç del 2016. La memòria conclou que, en el conjunt d’equipaments, hi van passar prop de 24.000 persones.

Cursos al centre cívic del Rieral

Cristian Fernández
L’Ajuntament crea nous cursos d’idiomes donada la demanda dels alumnes

00:00



L’Ajuntament ha decidit crear un tercer nivell d’anglès, francès i alemany, com a continuïtat dels cursos que s’han fet fins ara. La proposta respon a la demanda dels propis alumnes, que volien seguir ampliant els seus coneixements en aquests tres idiomes. Ho ha explicat el regidor dels Centres Cívics, Cristian Fernández.

Els nous cursos comptaran amb una formació de vint hores, que s’impartiran al centre cívic del Rieral a partir del 24 d’abril. Aquesta és també la data límit per apuntar-s’hi. Les inscripcions es fan a l’Oficina d’Informació i Atenció al Ciutadà (OIAC), als baixos de l’Ajuntament, i el preu és de 18’50 euros.

D’altra banda, els centres cívics han fet balanç del 2016. La memòria conclou que, en el conjunt d’equipaments, hi van passar prop de 24.000 persones, que van dur-hi a terme activitats formatives -tant de l’ajuntament com per part d’associacions-, així com reunions de veïns i entitats. Això demostra, segons el regidor, que els centres cívics són necessaris.

Cristian Fernández també considera que els centres cívics tenen una situació estratègica, ja que n’hi ha a diferents barris del municipi i són accessibles a tothom. Actualment, a Lloret n’hi ha set: a Can Carbó, al Rieral, a Can Sabata, al Molí, al nucli antic, a Can Ballell i a la Rocagrossa.

Bona part de les activitats que porten molts usuaris als centres cívics són els cursos que organitza l’Ajuntament. Com a novetat, per al mes de maig prepara una prova pilot de pintura amb una tècnica anomenada sketching.

Amb un trimestre encara per davant, l’Ajuntament ja treballa en la confecció de l’oferta de cursos per a la temporada 2017-2018.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.