24.4 C
Blanes

L’Ajuntament signa un conveni de col·laboració amb sis entitats socials del territori

L'acte ha tingut lloc aquest dijous.


Treballen per millorar la qualitat de vida de les persones, des de la solidaritat. Aquesta és la feina que fan un seguit d’entitats socials a Lloret, com l’associació contra el càncer, el Pàrkinson o l’esclerosi, així com MIFAS, ASPRONIS i la de persones sordes. Totes són de caràcter benèfic, sense ànim de lucre i de necessària utilitat social.

Les entitats han signat, aquest dijous, el conveni de col·laboració amb l’Ajuntament. Té una durada de 4 anys. El consistori els dóna suport amb les activitats que fan, així com una dotació econòmica de 25.000 euros anuals. L’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, valora la tasca que realitzen així com la resposta solidària dels veïns.

Ho han valorat de manera molt positiva Cristina Pané, de la secció local de Catalunya Contra el Càncer a Lloret, Antònia Escalé, de l’associació catalana de Pàrquinson de Blanes i La Selva, Jordi Saavedra, d’ASPRONIS, que ajuda persones amb discapacitat intel•lectual, Josep Oliva, en nom de l’associació d’Esclerosi Múltiple de Blanes i rodalies i Julio Merino, de MIFAS, dedicada a les persones amb discapacitat física.

La signatura entre les entitats social i l’Ajuntament ha tingut lloc aquest dijous a Lloret.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.