Lloret de Mar ha acollit les finals de la Copa Girona de futbol sala, amb la presència de dos equips lloretencs. Un d’ells, el conjunt aleví del Lloret Esportiu Futbol Sala, va guanyar el torneig en la seva categoria, després de superar el Palafolls per un marcador de 6-3.

Els joves lloretencs van endur-se el triomf gràcies a les dianes de Miquel Gallart, que en va fer quatre, i Gerard Gascons, que en va fer dues. Va ser un partit molt entretingut i disputat, amb moltes ocasions i alternatives pels dos equips, tal com ha explicat un dels responsables de l’entitat, Jaume Joseantonio.
“Va ser un partit molt disputat, els jugadors no van perdre els nervis, tot i l’ambient que hi havia al Pavelló, amb una afició que va tenir molt bon comportament”
Jaume Joseantonio

També va disputar una de les finals l’equip cadet del Club Futbol Sala Lloret. Malauradament, el partit va acabar amb una derrota per 2-3 davant del Palafolls. Els lloretencs no van abaixar mai els braços, però no van poder endur-se el triomf. Els gols van ser obra de Lluc Cazalla i José Lorente.