L’equip femení del Lloret Esportiu es proclama campió de la Copa Girona

Les lloretenques van superar el Palafolls en la final, per 0-2, en un partit molt igualat que es va disputar aquest cap de setmana a Vilafant.

Les jugadores del Lloret Esportiu celebrant la Copa (FCF)
Alma Dell'Amico i Pere Olms
L’equip femení del Lloret Esportiu es proclama campió de la Copa Girona
00:00

L’equip femení del Lloret Esportiu Futbol Sala ha estat campió de la Copa Girona, disputada aquest cap de setmana. Les lloretenques es van imposar en la Final al Palafolls, per un marcador de 0-2.

Va ser un encontre molt disputat que va mantenir l’emoció fins al final. El partit va arribar sense gols al descans i tot es va decidir en la represa. En el minut 29, Alma Dell’Amico va fer el primer pel Lloret Esportiu. El triomf es va certificar amb un segon gol, obra de Malak Ouhiachi, en el minut 36.

La capitana de l’equip, Alma Dell’Amico, valora de manera molt positiva l’evolució que han fet en un any.

«Fa un any no sabíem ni xutar una pilota i ser, ara, campiones és molt gran»

Alma Dell’Amico

Un dels entrenadors de l’equip, Pere Olms, destaca el bon treball i les ganes que tenen les nenes en aquest projecte de futbol sala femení.

«Fa un any que van començar a jugar i el fruit del treball i de les ganes ens ha portat a jugar aquesta final»

Pere Olms

La Final de la Copa Girona entre els equips femenins del Lloret Esportiu i el Palafolls es va disputar aquest dissabte, al Pavelló Municipal Joel González de Vilafant.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.