L’estrella russa de bàsquet Viktor Khryapa, presència destacada a Lloret de Mar

L'esportista, que ha estat allotjat a l'hotel Guitart, ha acompanyat l'equip on juga el seu fill.

Viktor Khryapa a l'hotel Guitart

Viktor Khryapa
L’estrella russa de bàsquet Viktor Khryapa, presència destacada a Lloret de Mar

00:00



Viktor Khryapa, tota una estrella del bàsquet a Rússia, ha passat uns dies a Lloret de Mar. S’hi va estar fins aquest cap de setmana a l’hotel Guitart, donant un cop de mà als entrenaments de l’equip junior del Dinamo de Moscou, on hi juga el seu fill. Durant aquests dies, han fet servir el pavelló del Molí i les pistes d’atletisme.

Viktor Khryapa en un partit (Font: CSKA)

En Viktor, que fa més de 2 metres d’alçada, és tota una institució al seu país. Vinculat al CSKA de Moscou, va passar 4 temporades a la NBA –on va jugar amb Portland i els Chicago Bulls– abans de tornar a Rússia per seguir sumant títols. Amb només 19 anys, va ser convocat per la selecció russa, convertint-se en el jugador més jove en lluir la samarreta nacional de Rússia. De seguida, va passar al CSKA i després a la NBA. Al 2008 va deixar enrere l’etapa americana i va tornar al CSKA, un dels millors equips del continent, on sempre ha estat un jugador de vital importància.

En aquesta última dècada, Viktor Khryapa ha aconseguit grans triomfs i s’ha fet amb un palmarès de primer ordre. Amb el seu equip, han guanyat l’Eurolliga en dues ocasions, al 2008 i 2016, i ha estat medalla de bronze als jocs olímpics de Londres, entre altres mèrits, tant individuals com col·lectius.

Viktor Khryapa explica que, aquests dies, han fet servir «dues pistes de bàsquet, hem ocupat el pavelló municipal, les instal·lacions són molt bones, i també hem fet activitats a l’aire lliure gràcies al bon temps que teniu»A banda dels entrenaments, també han fet excursions a altres destinacions com Tossa o Girona. Per Khryapa, aquesta ha estat la primera estada a Lloret i la valoració que en fa és molt positiva. Assenyala que «és molt coneguda, la visita molta gent jove».

Viktor Khryapa amb l’equip del Dinamo de Moscou (Font: Pere Cabañas)

Com diem, Khryapa és un autèntica llegenda viva de l’esport al seu país. De fet, durant el temps que ha estat a la vila, ha estat reconegut ràpidament pels membres de la comunitat russa de Lloret. Reconeix s’ha fet «moltes fotos i la gent m’ha rebut amb sorpresa».

Viktor Khryapa va finalitzar la seva estada a Lloret el passat cap de setmana. Ha estat allotjat a l’Hotel Guitart.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.