L’èxit de taquilla ‘Dirty Dancing’ es projecta aquest dimecres a Les Alegries

El film, del 1987, va arrasar en tot el món per la seva excel·lent banda sonora, balls amb molt de ritme i una història d'amor prohibida.

Un instant de la pel·lícula 'Dirty Dancing'.

‘Dirty Dancing’ és la pel·lícula que es projecta aquest dimecres a Lloret de Mar. El film, del 1987, va ser un enorme èxit de taquilla a tot el món. Va arrasar especialment entre les adolescents per la seva excel·lent banda sonora, balls amb molt de ritme i una història d’amor prohibida.

‘Dirty Dancing’ explica la història de la Baby, una jove que passa l’estiu amb la seva família en un complex de luxe als anys ’60 als Estats Units. Allà s’enamora d’un dels instructors de ball, més gran que ella, fet que li comporta un enfrontament amb els seus pares, que la tenen sobreprotegida. Darrere de Johnny, la noia s’introdueix en un món que desconeix i que l’atrau, més dur perquè exigeix responsabilitats i, sobretot, marcat per la passió de la dansa.

Un dels grans èxits de la pel·lícula és, sens dubte, la seva música. ‘The time of my life’ va guanyar l’Oscar a millor cançó original. La projecció de ‘Dirty Dancing’, amb Patrick Swayze i Jennifer Grey, és aquest dimecres, 31 de juliol (22h) a Les Alegries dins del cicle ‘Cinema a la Fresca’.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.