L’exposició de diorames es pot visitar fins aquest diumenge als Sants Metges

L’horari de visita és als matins de deu a dues i a les tardes de quatre a vuit. Per ara, hi han passat 2.200 persones.

Un dels diorames de l'exposició

Fins aquest diumenge, hi ha temps de visitar l’exposició de diorames a la capella dels Sants Metges. La mostra compta amb una quinzena de naixements en miniatura.

L’horari de visita és als matins de deu a dues i a les tardes de quatre a vuit. Fins ara hi han passat unes 2.200 persones.

Tot i que els guanyadors ja són públics, l’entrega dels premis es farà juntament amb la dels concursos d’entitats i comerços i de pessebres a la llar. L’acte es farà dissabte 14 de gener, a les dotze del migdia, a la Casa de la Cultura.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.