L’hoquei masculí va a la pista del Mataró i el femení rep el Vilassar

El CF Lloret rebrà l'Escala, la Juve jugarà a casa contra l'Sporting Vidrerenca i el Lloret 'B' es desplaça al camp del Caldes de Malavella.

Els jugadors, celebrant un gol (Club Hoquei Lloret).

El Club Hoquei Lloret recuperarà aquest dissabte el partit ajornat corresponent a l’onzena setmana de competició. Els homes de Xavi Albet es desplaçaran a la pista del Mataró.

Els lloretencs arriben a la cita situats en el vuitè lloc de la classificació, amb 18 punts, després de superar el Liceo, a domicili, per un marcador de 5-6. Els mataronins, per la seva part, ocupen la sisena plaça, amb 19 punts, i venen de perdre a la pista de l’Espanyol, per 4-2. El partit es jugarà aquest dissabte, a les sis de la tarda.

També jugarà l’equip femení del Club Hoquei Lloret, que afrontarà la segona fase del campionat, amb l’objectiu de mantenir la categoria en la Lliga Nacional Catalana. Les jugadores que entrena Sergio Alonso rebran el Vilassar.

Les lloretenques inicien aquesta segona fase situades en el cinquè lloc de la classificació, amb 7 punts acumulats de l’anterior fase. Per la seva part, el Vilassar la comença en la quarta posició, amb 10 punts. El partit serà aquest diumenge, a les sis de la tarda, al Pavelló Municipal d’Esports.

Seguim amb el Club de Futbol Lloret, que rebrà el líder de la Primera Catalana, l’Escala, en la jornada 17 del campionat de lliga. L’equip d’Albert Batllosera vol seguir mirant a la part alta i allargar la bona dinàmica de resultats.

Recordem que la setmana passada, els lloretencs van superar el Partes per 0-2, i això els ha ajudat a pujar al sisè lloc de la taula classificatòria, amb 24 punts. L’Escala, que ve d’empatar contra el Mataró, és el primer, amb 33 punts. L’encontre serà aquest dissabte, a les quatre de la tarda, al Camp Municipal d’Esports de Lloret.

També en futbol, la Juve Lloret jugarà a casa contra l’Sporting Vidrerenca, en la 19a jornada de la Tercera Catalana. L’equip d’Alessandro Sheshi vol assegurar els partits com a local per seguir aspirant a l’ascens de categoria. El partit es disputarà aquest dissabte, a dos quarts de sis de la tarda, al Camp del Molí.

En la mateixa categoria, el Club de Futbol Lloret “B” es desplaçarà al camp del Caldes de Malavella. El partit serà aquest dissabte, a les quatre de la tarda.

Parlem ara del Club Futbol Sala Lloret, que es desplaçarà a la pista del Vacarisses, aquest dissabte a les sis de la tarda. Els lloretencs, que la setmana passada van trencar la bona dinàmica de resultats, són desens, amb 14 punts. Per la seva part, el conjunt rival és cinquè, amb 25 punts. Serà la 16a jornada de la Divisió d’Honor Catalana.

També en futbol sala, en la Primera Catalana, el Lloret Esportiu jugarà a la pista del Fontcoberta, aquest dissabte, a les set de la tarda. En la mateixa categoria, el Club Futbol Sala Lloret “B” es desplaçarà a Porqueres, aquest dissabte a les cinc de la tarda.

Passem al món del bàsquet. El sènior masculí del Bàsquet Lloret, després del triomf del passat dimarts contra el Vic, rebrà aquesta jornada l’ADEPAF, un rival de la part baixa de la classificació, amb la intenció de guanyar i seguir escalant posicions.

Ara mateix, els homes de Marc Ciurana ocupen el sisè lloc, amb 21 punts, a només un de la tercera plaça i a cinc dels líders. L’ADEPAF, per la seva part, és onzè, amb 16 punts, després de perdre el passat cap de setmana davant del Tona. El partit serà aquest diumenge, a les sis de la tarda, al Pavelló del Molí.

D’altra banda, el sènior femení del Bàsquet Lloret es desplaçarà a la pista del Sant Gervasi, per jugar aquest diumenge, a tres quarts de set de la tarda.

Serà un partit exigent per a les jugadores de Dami Sosa, que ocupen l’últim lloc de la classificació, tot i haver guanyat la setmana passada. Les rivals són les quartes classificades de la Primera Catalana.

I acabem el repàs a la jornada amb el tercer partit del Club Volei Lloret en la Fase de Permanència. Aquesta tercera jornada l’enfrontarà a l’Institut Montserrat Gràcia, un equip que ha guanyat els dos partits fins al moment i que lidera el grup, amb 6 punts.

Les lloretenques, que són terceres amb 3 punts, han guanyat un partit, el de la setmana passada contra el Sant Boi, i n’han perdut un altre. L’encontre davant de l’Institut Montserrat Gràcia serà aquest diumenge, a les deu del matí, al Pavelló del Molí.

Daniela Guillén pot fer història aquest cap de setmana al Mundial de Motocròs femení

La lloretenca afronta l'última prova com a líder i, si guanya, serà la primera pilot espanyola en aconseguir-ho.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.