25 C
Blanes

Lloret de Mar i els jardins de Santa Clotilde, al programa ‘Aquí, La Tierra’

El programa, que porta 8 anys antena a TVE1, ofereix una mirada inèdita del nostre planeta.

Rodatge del programa de TVE.
Rodatge del programa de TVE.
Xavi Flores

Els jardins de Santa Clotilde, la joia patrimonial de Lloret de Mar, protagonitzen avui al programa “Aquí, La Tierra” de TVE1. L’espai, que porta vuit anys en antena, se centra en oferir una mirada inèdita sobre el nostre planeta.

El programa, que s’emet a les 20.30h, permet acostar l’espectador a la natura a través de la meteorologia. Els reporters de ‘Aquí, La Tierra’ ofereixen curioses i també fascinants imatges del territori. En aquesta ocasió, és Lloret de Mar, i en concret els jardins de Santa Clotilde, el que centren els continguts del programa d’aquest dimarts.

Xavi Flores i Juanma Iturriaga, als jardins
Xavi Flores i Juanma L. Iturriaga, als jardins

El regidor de Patrimoni Cultural, Xavi Flores, es mostra molt “satisfet i orgullós de la difusió de Lloret de Mar en l’àmbit nacional”. Afegeix que el programa “mostra els racons dels jardins, amb tot tipus d’imatges, i acaba amb un arròs al Mirador de Mallorca, amb un cuiner de Lloret”.

Es dona la casualitat que fa menys de dos mesos que el recinte va protagonitzar un altre programa de TVE: va ser a ‘Jardines con historia’, de La2.

Programa 'Jardines con historia' a Santa Clotilde
Programa ‘Jardines con historia’ a Santa Clotilde

Pel que fa a les visites culturals del cap de setmana, el regidor ha anunciat que la proposta del Museu del Mar, inspirada en l’òpera ‘Marina’ té totes les places esgotades del mes de juliol. I que els tres concerts fets el cap de setmana als jardins van reunir prop de 400 espectadors.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.