Lloret de Mar organitza per primer cop l’Iftar, l’àpat comunitari del Ramadà

L'acte es duu a terme aquest dijous, a les 20h, a Can Carbó.

Els musulmans celebren la fi del Ramadà amb la Iftar
Arantxa Jiménez
Lloret de Mar organitza per primer cop l’Iftar, l’àpat comunitari del Ramadà
00:00

Lloret de Mar organitza aquest dijous un àpat de germanor anomenat Iftar, amb què els musulmans mengen quan acaba el dia (i així el dejuni d’aquella jornada) mentre celebren el mes de Ramadà.

La trobada, que promou una associació per a la integració de nens i dones, té per objectiu compartir la cultura i les tradicions de la comunitat islàmica amb la resta de la població, tal com remarca la regidora de Benestar i Família, Arantxa Jiménez.

“D’aquesta manera, volen donar a conèixer la seva cultura i les seves tradicions, com el Ramadà, que per a la comunitat islàmica és el més sagrat”

Arantxa Jiménez

L’àpat és obert a tothom, sense necessitat de fer reserva prèvia.

Arantxa Jiménez destaca que “ells posaran el menjar més típic d’ells i tothom que vulgui podrà provar aquests nous sabors, que per a alguns són tan desconeguts”.

Aquesta serà la primera vegada que se celebra a Lloret l’Iftar amb un acte públic. L’àpat començarà aquest dijous, 7 d’abril, a les vuit del vespre, a la pista esportiva del barri de Can Carbó.

Obertes les inscripcions als cursos i activitats dels Centres Cívics

L’oferta inclou noves propostes d’informàtica i intel·ligència artificial, a més dels cursos habituals.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.