25 C
Blanes

Lloret és la segona destinació que recapta més amb la taxa turística el 2015

Només per darrere de Barcelona, la principal destinació de la Costa Brava va recaptar més de 2'6 milions d'euros.

Turistes gaudint de la platja
Turistes gaudint de la platja
Jaume Dulsat

Lloret de Mar és el segon municipi de Catalunya que ha ingressat més diners amb la taxa turística durant el 2015; en total, més de 2’6 milions d’euros. El rànquing l’encapçala Barcelona, mentre que Salou ocupa la tercera plaça.

L’alcalde, Jaume Dulsat, fa una bona valoració d’aquest fet perquè demostra la potencialitat de Lloret com a destinació turística. A més a més, també és molt positiu que el 30% dels ingressos retornen a Lloret per destinar al pressupost de Lloret Turisme.

L’alcalde també remarca que Lloret és el municipi de les comarques gironines que ha rebut una assignació més gran de fons de foment del turisme per part de la Direcció General de Turisme, amb 780.000 euros els últims tres anys.

Lloret de Mar compta amb més de 53.000 places registrades, prop de 35.000 són d’hotels i 14.000 es corresponen a habitatges d’ús turístic. Segons dades de l’Institut Nacional d’Estadística, la destinació va rebre l’any passat més d’1.100.000 viatgers.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.