Lloret de Mar acull aquest mes de juny dues sessions de ioga, organitzades pel Patronat de Turisme Costa Brava amb la col·laboració de Lloret Turisme. La primera arriba aquest diumenge, al mirador de l’Ermita de Santa Cristina.
Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, destaca que un dels objectius és “potenciar” la destinació en l’àmbit del “benestar i la salut“.

La classe de ioga va a càrrec de Clàudia Arias, qui assenyala que “les classes estan adaptades a tots els nivells”.
“Per centrar-se en un mateix i dedicar-se aquella hora, després de tot el que hem passat”
Clàudia Arias
La ‘masterclass’ de ioga és aquest diumenge, a partir de les 10h, al paratge de Santa Cristina. Després, els assistents faran un ‘brunch’ saludable. Per a més info, consulteu aquest enllaç.
Aquesta serà la primera de quatre sessions, que tenen lloc totes aquest mes a diferents punts de la Costa Brava. La segona es farà a Roses, el 13 de juny, i la tercera es farà a Caldes de Malavella, el 20 de juny. L’última jornada tornarà a ser a Lloret, el 27 de juny, a Sant Pere del Bosc.