Lloret Turisme prepara una campanya per als visitants de proximitat

El mercat català i del sud de França s’espera que tingui més pes que mai aquesta temporada perquè la crisi del coronavirus es preveu que limiti el turisme estranger.

Terrassa de l'Hotel Miratge de Lloret

Elizabeth Keegan
Lloret Turisme prepara una campanya per als visitants de proximitat

00:00



Lloret Turisme impulsa una campanya destinada a captar el mercat de proximitat, és a dir, el català i el del sud de França. La iniciativa compta amb la col·laboració de protagonistes locals.

Tal com ha explicat la gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, la idea és publicar un vídeo que mostrarà diferents perfils de visitants de la destinació gaudint de les activitats que es poden fer a Lloret.

La campanya es llançarà aquesta setmana a diferents mitjans de comunicació catalans i del sud de França. Un perfil de visitants que aquesta temporada s’espera que tingui més pes que mai perquè la crisi del coronavirus es preveu que limiti el turisme estranger.

Tot i així, aquest cap de setmana ja s’han obert les fronteres amb altres països i Lloret ha començat a rebre els primers turistes. Tot i que estem davant d’una temporada excepcional que es preveu més fluixa de l’habitual, el sector cada cop està més animat i es preveu que els propers dies vagin obrint més hotels a la destinació.

Banyistes a la Cala Canyelles el passat cap de setmana

A més, des de l’Ajuntament i Lloret Turisme s’està preparant un gruix d’activitats destinades tant als veïns com als visitants. I també, a partir de l’1 de juliol, es comptarà amb el miniclub i les activitats dirigides a Lloret i Fenals. Una de les novetats, a més, és que el ioga també es farà a les dues platges.

Durant els propers dies també s’anunciaran les activitats planificades amb Xatrac a l’entorn natural de Fenals, els espectacles programats al Lloret Outdoor Summer Festival i les visites guiades i teatralitzades als diferents equipaments del MOLL (Museu Obert de Lloret), entre altres activitats.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.