25 C
Blanes

L’obra ‘Kassandra’, amb Elisabet Casanova, arriba al Teatre de Lloret

L'espectacle, dirigit per Sergi Belbel, es podrà veure avui divendres, a les 21 hores, al Teatre de Lloret. L'entrada val 12 euros.

Kassandra
Kassandra
Sergi Belbel i Elisabet Casanova

Lloret coneixerà aquesta nit la història de Kassandra, una refugiada transsexual que viu exiliada del seu país i que sobreviu oferint el seu cos a desconeguts.

L’autor és Sergio Blanco, que ha adaptat als nous temps la figura de mitologia grega Casandra, filla de Príam, rei de Troia, i la seva dona, Hècuba. Casandra tenia el do d’endevinar el futur i va advertir que estava a punt de començar una guerra, però ningú no la va creure i, fins i tot, la van repudiar.

En declaracions al programa Els Matins de TV3, el director de Kassandra, Sergi Belbel, explica que, davant de tanta incomprensió, el personatge només busca que se li faci cas. Qui l’encarna és Elisabet Casanova, que reconeix que ha estat un repte molt gran.

Elisabet Casanova i Sergi Belbel (TNC)

Per sortir a l’escenari, l’actriu s’ha de sotmetre a dues hores de maquillatge. Sergi Belbel reconeix que en un primer moment va pensar en un actor per encarnar el paper d’una transsexual, però quan Sergio Blanco li va indicar que havia de ser una dona, ho va entendre ràpidament i, de fet, de seguida va pensar en Elisabet Casanova. Kassandra no parla el nostre idioma, però té nocions suficients d’anglès per fer-se entendre.

L’espectacle arriba avui a Lloret, a partir de les nou de la nit, al teatre municipal. El preu de les entrades és de 12 euros.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.