Lucas Martínez serà el protagonista de l’última actuació del Musicava. El cicle de concerts a la Biblioteca, que ha arribat a la vuitena edició, tancarà amb la presència del saxofonista blanenc.
Estarà acompanyat per quatre artistes més, que formen part del seu projecte internacional. Són Ashton Sellars, a la guitarra; Youngwoo Lee, al piano; Giuseppe Campisi, al contrabaix; i Lluís Naval, a la bateria.
Plegats tocaran jazz modern, influenciat pel que es fa a Nova York. Serà una barreja de música jazz i música clàssica amb un repertori nou, que estarà format per temes que ja ha gravat pel seu últim disc i d’altres que s’inclouran en un treball que editarà el pròxim any.
El concert, que serà l’últim del Musicava d’aquest 2019, començarà aquest dissabte a les 12h, a la sala polivalent de la Biblioteca.
