Miah Mohamed Santiago, de l’Atlètic Club Lloret, participa en un entrenament amb la Selecció Territorial Femenina sub-12

Ha estat en la trobada celebrada al Camp Municipal Miànigues.

La lloretenca Miah Mohamed Santiago ha pogut gaudir aquest dimarts d’un partit d’entrenament de futbol amb la Selecció Territorial Femenina sub-12 de Girona. Ha estat en la trobada celebrada al Camp Municipal Miànigues.

La jove futbolista va poder gaudir d’aquesta sessió amb altres jugadores del territori seleccionades per la Federació Catalana de Futbol, en les trobades que es duen a terme de manera periòdica.

Miah Mohamed Santiago és actualment jugadora de l’Atlètic Club Lloret. Des de l’entitat s’han mostrat molt satisfets per la seva convocatòria i l’animen a continuar treballant amb la mateixa passió i compromís. 

Omar Nomane, subcampió dels Special Olympics en els 100 metres lliures de natació

Ha estat la primera vegada que el lloretenc nedava amb la Selecció Catalana.

Repassa els resultats esportius del cap de setmana

Cal destacar la victòria del Club de Futbol Lloret, que manté els d'Amós Gasca a la part alta de la Primera Catalana.

Bon paper d’Emma Dautzats, Roger Bisbal i Sofía Bersouza, a la Copa Catalunya cadet de Judo

Dels membres del Club Esportiu Judo Lloret, cal destacar el bronze d'Emma Dautzats, en la categoria de menys de 52 quilos.

Susana Becerra, representació lloretenca als Jocs Special Olympics 2026

La prova es disputa aquest cap de setmana a Tarragona i aquesta setmana la flama ha passat per Lloret de Mar.