Mor un turista de 21 anys al Camí de ronda de Lloret a Fenals

Segons un testimoni, el noi hauria saltat una tanca del parc i ha caigut des d'uns 10 metres d'alçada al Camí de Ronda.

Un tram del camí de ronda de Lloret

Un jove austríac, de 21 anys, ha mort, aquest dimecres a la matinada, al precipitar-se uns 10 metres d’un penya-segat situat al camí de ronda de Lloret en direcció a la platja de Fenals. Segons els Mossos d’Esquadra, per motius que encara es desconeixen, la víctima va saltar una tanca que delimita un dels miradors i, tot seguit, va caure.

L’avís ha arribat pocs minuts abans de les 3 de la matinada. En el moment en què els serveis d’emergència han arribat al lloc dels fets, el turista encara mantenia vives les constàncies vitals. Tot i les maniobres que li van practicar, poc després, no van poder fer res per salvar-li la vida.

En les tasques de salvament han participat cinc dotacions dels Mossos d’Esquadra, efectius de la policia local de Lloret i del Servei d’Emergències Mèdiques.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.