Pepa Contes obre l’any del Racó dels Contes de la Biblioteca

La cita és aquest dissabte, a les 11.30 hores, a la sala infantil.

La bicicleta del 'Veig-veig' (Pepa Contes)
Pepa Contes
Pepa Contes obre l’any del Racó dels Contes de la Biblioteca
00:00

El Racó dels Contes de la biblioteca estrena el 2024 aquest dissabte amb una sessió a càrrec de Pepa Contes. En aquest cas, la proposta porta per títol Veig-veig i s’adreça a infants a partir d’un any.

Tal com ha explicat ella mateixa, arribarà amb una bicicleta i portarà un kamishibai (un petit teatre de paper que va néixer al Japó fa molts anys) que utilitzarà per anar explicant els contes.

“Arribaré amb una bicicleta amb el Kamishibai i a partir d’això i més coses que van sortint de la bicicleta anirem explicant contes i en tots hi ha el joc del ‘Veig-veig’ o del ‘Tat – Hi soc – No hi soc”

Pepa Contes

Tot i que es recomana a partir d’1 any, Pepa Contes assegura que tothom gaudirà de la sessió, fins i tot els adults.

“Si hi ha nens una mica més grans poden seguir l’evolució de tot el conte i els més petitons es queden amb imatges, paraules, amb la música…”

Pepa Contes

Com sempre, la cita del Racó dels Contes és aquest dissabte, a dos quarts de dotze del matí, a la sala infantil i l’entrada és oberta a tothom.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.