Sardanes, jotes, contrapassos i rumba en un mateix concert amb La Cobla dels Sons Essencials

El concert a Lloret, que és gratuït, serà aquest diumenge, a les 21 hores, al passeig Manel Bernat.

La Cobla dels Sons Essencials

Marcel Casellas
Sardanes, jotes, contrapassos i rumba en un mateix concert amb La Cobla dels Sons Essencials

00:00



Un grup que crea sardanes, jotes, contrapassos i rumba. Aquesta és l’original proposa de La Cobla dels Sons Essencials, que actuarà a Lloret aquest diumenge, en el marc de l’Outdoor Summer Theatre.

El director és Marcel Casellas, que explica que la seva intenció és barrejar aquests quatre gèneres que són els que fan bellugar el públic d’una manera singular del territori. Casellas reconeix que la seva proposta és poc habitual, però remarca que un mateix grup pot interpretar perfectament gèneres ben diferents entre ells sense cap problema.

I, de fet, creu que cada cop hi estem més acostumats. Això sí, matisa que La Cobla dels Sons Essencials no busca l’eclectisisme, sinó la combinació dels diferents gèneres d’una manera natural.

El grup es va crear l’any 2011 i, actualment, està format per deu músics. Toquen els cinc instruments de vent d’una cobla i ho barregen amb la bateria, la guitarra, la veu i els cors. A les actuacions interpreten peces pròpies i hi afegeixen un pessic d’improvisació.

El concert a Lloret, que és gratuït, serà aquest diumenge, a les nou del vespre, al passeig Manel Bernat.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.