25 C
Blanes

Satisfacció entre l’organització i les participants al torneig de waterpolo

L'entrega de premis va comptar amb la col·laboració de jugadores professionals, que van quedar 'al·lucinades' amb la piscina de Lloret.

Cartell del torneig
Cartell del torneig
Montse Gibert, Marta Bach

Tant l’organització com les participants del torneig de Waterpolo infantil femení, disputat el cap de setmana passat a Lloret, han quedat molt satisfets amb les instal•lacions i l’acolliment que han tingut a la vila. Així ho ha expressat la responsable del torneig, Montse Gibert, que té la intenció de repetir l’esdeveniment l’any que ve, també a Lloret.

Tot i que han quedat molt contents amb la piscina olímpica de Lloret, Gibert ha reconegut que l’equipament encara té algunes mancances per acollir competicions de waterpolo, com per exemple, un marcador electrònic.

En total hi van participar més de 150 nenes, vingudes d’arreu de Catalunya, Madrid i Holanda. El podi el van ocupar el Centre Esportiu de Mediterrani, de Barcelona, en primer lloc; el Club Natació Sabadell, que va quedar segon; i la tercera posició va ser per al Club Natación Moscardó, de Madrid. Els partits, segons l’organització, van tenir molt de nivell.

I l’entrega de premis va comptar amb la col•laboració especial de jugadores professionals com són Ona Maseguer, Laura López, Ana Copado o Marta Bach. Aquesta última ha assegurat que van quedar “al·lucinades” amb la piscina de Lloret. Tant Marta Bach com altres de les esportistes d’elit que van assistir a l’entrega de premis són membres de la selecció espanyola femenina de Waterpolo, amb la qual van quedar subcampiones als Jocs Olímpics de Londres 2012.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.