La Summer Cup Waterpolo creix i es consolida a Lloret

El torneig de waterpolo ha reunit 375 jugadors de vuit països i ja prepara una tercera edició.

La Summer Cup Waterpolo creix i es consolida a Lloret
00:00

La Piscina Municipal de Lloret ha acollit aquest cap de setmana la segona edició del BIWPA Summer Cup Waterpolo, amb la participació de 375 jugadors repartits en 22 equips de vuit països. L’organització fa un balanç molt positiu d’un torneig que ha crescut amb sis equips més respecte a l’any passat.  

«Estem molt contents amb el resultat, de com ha sortit tot i que ningú prengués mal».

Saúl Sanz

Pel que fa als resultats, el Club Natació Sabadell, el Club Natació Catalunya i el Rari Nantes Savona d’Itàlia es van proclamar campions de les tres categories.

«En tots els podis de les tres categories hi ha hagut com equips locals com estrangers, en aquest sentit, la competició de caràcter internacional ha estat un èxit«.

Saúl Sanz

Sanz també remarca que competir contra equips de diferents països és una experiència increïble tant per als clubs locals com per als visitants.

«Tenim la sort que a Catalunya hi ha molts equips de waterpolo, el Summer Cup és una experiència increïble per tothom, tant pels locals com visitants».

Saúl Sanz

Més enllà dels resultats, la Summer Cup vol ser un bon comiat divertit de la temporada i, per a alguns equips, també un preparatori abans dels Campionats d’Espanya. Vista la bona acollida, el torneig ja té continuïtat assegurada i tornarà a celebrar-se l’any vinent.

«És una data que ja tenim calendaritzada i molts equips ja ens han demanat que els reservem la plaça”.

Saúl Sanz

La piscina de Lloret es manté tancada a l’espera d’un informe sobre possibles danys estructurals

El regidor d’Esports, Frederic Guich, explica que l’equipament es va tancar diumenge per seguretat i preveu disposar de l’anàlisi tècnic en un màxim de dues setmanes. Les quotes no es cobraran mentre la piscina es mantingui tancada.

Derrota del Lloret contra el Barça (1-6) a la segona jornada de la Lliga Catalana

El partit es va ajornar per les pluges del cap de setmana i es va disputar ahir a la nit.

Javi García i Glòria Timpani guanyen quatre medalles d’or a la primera jornada de la Lliga Catalana Infantil

A més el Club Natació Lloret ha obtingut un bon grapat de marques personals.

La torxa dels Special Olympics recorre Lloret de Mar

Els esportistes del Club Esportiu Alba i d’Aspronis han participat en els relleus que ha portat la flama fins al peveter, situat a les pistes d'atletisme.