Un curs de balls en línia és la principal novetat de l’oferta de cursos del Casal Municipal de la Gent Gran, segons ha avançat Wendy Osborne.
Aquesta novetat se suma a l’oferta tradicional, que inclou informàtica, manualitats variades i idiomes. Cursos que sempre tenen molt d’èxit.
El preu de la majoria d’aquestes activitats és de 14 euros. Les inscripcions dels cursos de pagament s’han de formalitzar a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC), als baixos de l’ajuntament. La data és el dimecres dia 14 de setembre pels usuaris amb el carnet de jubilat, i l’endemà per a les persones que disposin del carnet verd.
Pel que fa a les inscripcions dels cursos gratuïts, aquests es duran a terme a l’oficina del Casal, els dies 21 i 22 de setembre.
