Shalom recapta 3.800 euros a la quina d’Any Nou

3.000 serviran per finançar part de les colònies que l'entitat organitza al juny, mentre que 800 es destinen a l'associació Hope.

Quina del dia 1

Albert Ferrández
Shalom recapta 3.800 euros a la quina d’Any Nou

00:00



3.800 euros és el que va recaptar Shalom a la quina d’Any Nou. L’entitat destinarà bona part d’aquests diners a finançar les colònies que organitza al mes de juny obertes a tots els nens i nenes. Un dels responsables, Albert Ferrández, explica que l’objectiu és poder oferir la sortida a un preu assequible per a les famílies lloretenques.

A més a més, hi ha 800 euros dels recaptats que aniran a l’associació Hope. Es tracta d’una entitat presidida per la lloretenca Alba Saskia; és una de les finalistes del premi Planeta i va crear Hope per investigar la minoritària malaltia que ella pateix, la síndrome de Brown-Vialetto-Van Laere.

Gairebé 400 persones van participar a la quina de Shalom el primer dia de l’any. Per primera vegada es va fer a l’hotel Guitart Central Park i els organitzadors van quedar molt satisfets amb la ubicació.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.