Tots per Lloret ha donat a conèixer les seves propostes en barris i urbanitzacions de la vila. Per al Nucli Antic, proposa una tranformació urbanística, revisar el disseny d’aquelles zones amb més incivisme, instal·lar càmeres de seguretat i crear una societat per millorar el manteniment de carrers i mobiliari urbà.
El candidat de Tots per Lloret, Albert Robert, explica que “hem recollit les propostes dels veïns dels diferents barris” i especifica que “per al Nucli Antic cal actuar de manera important, amb un centre cívic i una oficina d’atenció al ciutadà, a més d’un pla de dinamització”.
Altres actuacions que defensa Tots per Lloret als diferents veïnats passen per realizar un espai cívic a Lloret de Dalt, renovar el parc infantil de la plaça dels Drets Humans i de la plaça de Las Regiones, construir una pista multiesportiva a Fenals, potenciar les festes de barris o bé activar els patis obertes de les escoles.
Pel que fa a les urbanitzacions, la candidatura proposa millores de seguretat a la C-63 de Lloret a Vidreres i que arribin als accessos a les urbanitzacions al nord del terme municipal, així com potenciar el pla de gestió forestal per netejar les parcel·les de les urbanitzacions i crear una unitat específica de policia a les urbanitzacions.