En Copa Catalunya, el sènior masculí del Bàsquet Lloret no va poder tornar amb un resultat positiu del seu desplaçament a la pista del Santa Coloma. Derrota dels homes de Marc Ciurana per 9 punts de diferència, amb un marcador final de 84-75.
Després d’un primer període molt igualat, que va deixar un parcial de 22-22, el Santa Coloma es va mostrar molt fort en el segon període i va establir un parcial de 24-7. Això va ser una llosa important per a la resta del partit i va impedir als lloretencs poder arribar amb opcions al final de l’encontre.
“El segon quart va ser nefast, vam competir fins al final però se’ns va escapar”
Marc Ciurana
Amb aquesta derrota, el Bàsquet Lloret acaba la jornada cinquè, amb 34 punts.
Sí que va aconseguir la victòria el sènior femení del Bàsquet Lloret, que va superar l’Ipsi de manera molt contundent, per 69-48, en la jornada 22 de la Primera Catalana.
Les jugadores de Dami Sosa van comptar amb final de partit molt bo. Després del descans, les lloretenques van aconseguir dos grans parcials en el tercer i quart període que van ser claus per obtenir la victòria final. Amb aquest triomf, el sènior femení del Bàsquet Lloret se situa sisè en la classificació, amb 33 punts.