Una dona mor i tres persones resulten ferides en un accident a la GI-682, a Lloret de Mar

El turisme ha sortit de la via i s’ha incendiat aquesta matinada al punt quilomètric 13,3, en sentit Tossa de Mar. Un home es troba en estat crític i un altre, greu.

Una noia de 18 anys, veïna de Lloret, ha mort i tres persones més han resultat ferides, una en estat crític, en un accident de trànsit aquesta matinada de dimarts a la GI-682, a Lloret de Mar.

El sinistre ha tingut lloc al punt quilomètric 13,3 de la carretera, en sentit Tossa de Mar. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 2.17 hores. Per causes que encara s’estan investigant, el turisme ha sortit de la via i posteriorment s’ha incendiat.

Al vehicle, hi viatjaven quatre persones. La víctima mortal era una de les dues dones que ocupaven els seients posteriors; l’altra, ha resultat ferida menys greu. Pel que fa als dos ocupants dels seients davanters, un home ha resultat ferit crític i l’altre, ferit greu. El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha traslladat els dos homes a l’Hospital Josep Trueta de Girona i la dona menys greu a l’Hospital de Mataró.

L’accident ha obligat a tallar la GI-682 en tots dos sentits de la circulació, mentre els serveis d’emergència treballaven al lloc del sinistre. En l’operatiu s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i sis unitats del SEM. També hi han intervingut efectius de la Policia Local de Lloret de Mar.

Els Mossos d’Esquadra investiguen ara les causes que haurien provocat que el vehicle perdés el control i sortís de la carretera.

Amb aquesta víctima mortal, ja són 94 les persones que han mort a les carreteres catalanes durant aquest 2026, segons les dades provisionals del Servei Català de Trànsit.

Lloret de Mar acumula gairebé 200 litres per metre quadrat durant el temporal i activa més d’un centenar d’actuacions

El cap de l’àrea de Seguretat, Joaquim Martín, destaca la magnitud excepcional del temporal i alerta que el nivell freàtic continua molt elevat, fet que pot comportar problemes davant de nous episodis de pluja intensa.

Detingut un home de 61 anys per fer tocaments a una menor de 14 anys

Els fets van passar diumenge a la tarda a la terminal d'autobusos.

Mor un home de 78 anys mentre es banyava a Lloret

Amb aquesta víctima, ja són 24 les persones que han mort a les platges catalanes des del 15 de juny.

Detectats 16 taxis i VTC que operaven sense autorització a comarques gironines aquest agost

Els Mossos d'Esquadra han detectat 16 taxis pirata que operaven sense autorització durant el mes d'agost a les comarques gironines. Els agents els han...