Una nova i divertida visita teatralitzada permet conèixer les estàtues de Lloret

La proposta es fa a l'exterior de Can Saragossa cada diumenge de juliol i agost, a les 19 hores, i val només 3 euros.

Un moment de l'assemblea de les estàtues

Ana Peña, Albert Muntané i Carles Melgosa
Una nova i divertida visita teatralitzada permet conèixer les estàtues de Lloret

00:00



L’Àngel, la Dona Marinera i Apolo són els protagonistes de la nova visita teatralitzada que es fa aquest estiu al costat de la masia de Can Saragossa.

Porta per títol SEC, Sindicat d’Escultures al Carrer; un títol que ja ens dona alguna pista de la temàtica: les escultures del poble celebren la seva assemblea anual per debatre els temes que més els preocupen i escollir el nou president del sindicat.

De manera molt amena i divertida, es va parlant de les diferents escultures que hi ha a Lloret, tal com explica l’actriu Ana Peña, que encarna la Dona Marinera i, a més, ha estat l’encarregada del guió.

Les tres estàtues fent-se una ‘selfie’ (NRLL)

Amb aquesta visita es vol posar en valor la història de moltes de les escultures repartides pel poble, el significat de les quals, desconeixem. Ana Peña assegura que, alhora que aprèn coses sobre les escultures de Lloret, el públic passarà una bona estona.

Així doncs, els tres actors es posen a la pell de l’Àngel, la Dona Marinera i Apolo. Un d’ells és Albert Muntané, que fa d’Apolo. I aquest any és el primer que s’incorpora a les visites teatralitzades Carles Melgosa, que es posa a la pell del monument de l’Àngel.

Atesa la situació de pandèmia, totes les visites es fan en espais a l’aire lliure. La del sindicat d’escultures es du a terme a l’exterior de Can Saragossa.

L’Àngel i la Dona Marinera al principi de la funció (NRLL)

La visita a l’exterior de Can Saragossa es pot veure cada diumenge de juliol i agost a les set de la tarda. Les entrades, que valen tres euros, es poden aconseguir a la pàgina web de Patrimoni Cultural o adreçant-se a l’oficina de turisme del Museu del Mar, al telèfon 972 36 44 54.

Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat

El concert serà a les cinc de la tarda al passeig marítim, que durant tota la jornada estarà tallat al trànsit.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.