Valents critica la manca de manteniment de la riera i voreres

La candidatura de Demetrio Olivas ha posat la parada avui al passeig Agustí Font.

Demetrio i altres membres de la llista de Valents a Lloret.
Demetrio Olivas
Valents critica la manca de manteniment de la riera i voreres
00:00

Valents ha posat la parada avui al passeig marítim de Lloret de Mar. Amb la mirada posada a la desembocadura de la riera, ha criticat la manca de manteniment. Tenir cura de l’estat de la via pública considera que és un dels punts forts de la candidatura que encapçala Demetrio Olivas.

«El passeig és la cara de Lloret i l’estat de la riera i voreres no es poden permetre»

Demetrio Olivas

Valents proposa incrementar el nombre d’efectius de la brigada, per donar feina a col·lectius en risc d’exclusió, com persones amb diversitat funcional.

El ple extraordinari, marcat per la protesta dels treballadors de l’Ajuntament, aprova la moció de l’oposició

La proposta inclou la reprovació de l'alcalde Lamelas com a "màxim responsable d'aquesta deriva".

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.

Junts reclama el perllongament de la C-32 fins a Lloret i critica la manca d’avenços del Govern

El partit denuncia que l’estudi de viabilitat encara no disposa de calendari ni de partida pressupostària.