29.9 C
Blanes

BDBH – 27 MAIG 2019

Avui obrim el magazine informatiu matinal de la ràdio de Lloret de Mar explicant-vos, que Junts per Lloret guanya les eleccions municipals a Lloret de Mar, amb el 24% dels vots. Amb el 100% dels vot escrutat, Junts per Lloret guanya les eleccions municipals a Lloret de Mar.

La candidatura que encapçala Jaume Dulsat ha obtingut 7 regidors. El segueix el PSC Lloret de Mar de Francisco Pastor que n’ha aconseguit 5 representants. ERC i Ciutadans n’obtenen 3, amb només 60 vots de diferència entre els primers i els segons. Miguel Gracia, com a alcaldable de Lloret En Comú n’obté 2. Per últim, la candidata de Força Lloret, Lluïsa Baltrons , entra a l’Ajuntament amb 1 regidor. La resta de llistes no tindrien representació al consistori lloretenc.

Amb aquest repartiment de regidors, el consistori canvia i passa a tenir 6 grups municipals. Del total de 21 cadires, 8 estaran ocupades per dones.

Avui valorem amb els candidats i candidates els resultats electorals així com la participació registrada a Lloret de Mar. Els entrevistarem a tots 12, en ordre, de menys a més representació assolida als comicis municipals.

Finalment ens posem al dia amb els esports. I donarem tots els resultats d’aquest cap de setmana.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas...

Bon Dia Bona Hora – 7 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes