Comencem setmana amb el Gran Recapte d’Aliments que organitza el Banc d’Aliments i que aquest any, per la situació de pandèmia, es fa de manera virtual. A més, a Lloret de Mar es fa un recapte municipal per fer front a l’elevada demanda que hi ha al Centre de Distribució d’Aliments de la vila.
Recordem els detalls de totes dues campanyes. A més, entrevistem un voluntari del centre que, arran de la crisi del coronavirus, ha hagut de convertir-se també en usuari. És en Mohamed El Alami. I entrevistem, també, la regidora de Benestar i Família, Arantxa Jiménez.
La plataforma Aturem la C-32 ha presentat més de 80 al·legacions al tercer projecte de la Generalitat per ampliar l’autopista fins a Lloret de Mar. En coneixem els detalls amb un dels portaveus de l’entitat, Joan Mora.
Expliquem que l’equip del Lloret d’hoquei patins va aconseguir un empat amb gust de victòria aquest cap de setmana al Vendrell. Els homes de Xavi Albet van empatar a 5 quan al final de la primera part perdien 4-0.
També en plana esportiva, sentim declaracions del lloretenc Bernat Ribera, que aquests dies es pot entrenar malgrat la pandèmia. Ho fa amb la Federació Espanyola a Suïssa per preparar-se per quan es reprenguin les competicions d’snowboard cross.
Acabem amb una entrevista al regidor del Teatre, Albert Robert, perquè moltes de les obres que s’han nominat als Premis Butaca 2020 s’han pogut veure al nostre municipi i volem valorar-ho amb el seu responsable.