Miguel Molina competirà aquest cap de setmana. El pilot lloretenc comença la seva cinquena temporada al DTM d’Alemanya i ho fa amb molt bones sensacions. Molina creu que el secret del campionat serà començar amb un bon resultat a Hockenheim. Miguel Molina correrà amb un Audi de l’ABT Team, l’equip amb què va debutar el 2010. Mattias Ekström, excampió en dues ocasions, és el seu company de box.
El campionat arrenca aquesta mateixa tarda, a Hockenheim. Avui es farà la presentació oficial dels equips, el que s’anomena el Roll Out. De cara a demà, estan programats els entrenaments lliures i la qualificació. Mentre que diumenge tindrà lloc la cursa, a partir de dos quarts de dues de la tarda.
En atletisme, José Luis Blanco correrà aquest diumenge el Campionat de Catalunya de 5 kilòmetres ruta. Serà la primera edició d’aquesta prova que se celebrarà a Terrassa. L’atleta del Club La Sansi arriba a la cita després d’aconseguir la victòria el passat cap de setmana a la cursa Girona Esports Parra.
El Club Hoquei Lloret torna a la competició, després de dues setmanes sense disputar cap partit, i ho fa amb la necessitat de sumar de tres en tres. Els lloretencs jugaran aquest diumenge, a les 7 de la tarda, a casa davant el Vic. Els de Manolo Barceló, sense marge d’error, ocupen ara mateix el penúltim lloc de la classificació, amb 19 punts. Els rivals són quarts, amb 48 punts.
Per la seva part, el Club de Futbol Lloret es desplaçarà a La Jonquera, aquest diumenge, a dos quarts de 6 de la tarda. Els homes d’Edu Urdiales no volen tornar a apropar-se als llocs de descens i per això serà necessària una victòria davant un rival directe. Per aquesta cita, els selvatans recuperaran Bader, un dels jugadors que es troba en un millor estat de forma.
També jugarà el Club de Futbol Lloret Femení. Partit decisiu de les lloretenques de cara a assolir l’ascens de categoria, i és que es veuran les cares amb un rival directe, la Penya Blanc Blava La Roca. Serà aquest dissabte, a les 5 de la tarda.
Més cites. El Club Unió Futbol Sala Lloret visitarà la pista del líder destacat de la Tercera Divisió, el Ripollet. Es tracta d’un conjunt que només ha perdut tres partits en la present temporada. Els lloretencs arriben a la cita situats en el sisè lloc, amb 40 punts. El partit es jugarà aquest dissabte, a dos quarts de 7 de la tarda.
D’altra banda, el Lloret Esportiu Futbol Sala jugarà davant el Sentmenat. Serà aquest dissabte, a les 7 de la tarda, en el Pavelló d’El Molí.